Очите се склони на бројни проблеми, а сувите очи се еден од најчестите. Како би ги зачувале вашите очи потребно е да ја намалите употребата на дигиталните уреди и во исхраната да се внесат некој намирници.
Цитрусните овошја како портокалите и лимоните се богати со витамин С кои помага во лечењето на очните болести.
Антиоксидансите помагаат во борбата против очните заболувања кои се поврзани со староста.
Зелениот лиснат заленчук како спанаќот и ќељ се богати со лутеин кои ги штити очите од оштетување предизвикани од сончевата светлина.
Семките како лен, коноп, чиа и сончоглед се богати со витамин Е и omega-3 масни киселини.
Морковот одамна се смета за зеленчук кои е корисен за очите и видот.
Овој зеленчук е богат е со бета-каратен и витамин А кои играат важна улога кога станува збор за видот.
Рибата се смета за еден од најбогатите извори на omega-3 масни киселини. Рибите како што се туна, лосос, скуша и пастрмка содржат масло кои помага при суви очи.